Korporacyjna komunikacja według działu pr

Kiedy otrzymałam pracę w korporacji nie wiedziałam, że po dwóch latach wyląduje w dziale public relations. Z jednej strony mogę uznawać to za awans, z drugiej strony doskonale liczę się z tym, że mój przełożony miał mnie dość. Ciągle sugerowałam mu w jaki sposób możemy poprawić komunikacje w naszym dziale oraz jak pokazać, że nie jesteśmy bezduszną korporacją.

Głównym zadaniem public relations jest komunikacja 

agencja pr warszawaPrzejście do tego działu było dla mnie ogromną próbą sprawdzenia siebie. Byłam bardzo szczęśliwa, że dano mi taką szansę, bo w tej kategorii widzę te przeniesienie. Wiele osób, które już wcześniej pracowało podchodziło do mnie z dystansem, bowiem uważali oni, że robią wszystko bardzo dobrze i pracownicy nie mają powodów do narzekań. Prawda była jednak inna. Nie prowadzili działań dotyczących komunikacji wewnątrz działami. Nie informowali o wzrostach, spadkach. Nie motywowali do pracy. Moja siostra pracuje w cenionej agencji public relations na terenie Warszawy i mówi jakie to wszystko jest ważne. Kiedy przedstawiłam swoją wizję zmian i poprawy tego, co jest aktualnie bardzo wiele osób zgodziło się ze mną i jakby spadły im klapki z oczu. Rozpoczęto wdrażać moje pomysły. Nagle okazało się, że dział handlowy wie o poczynaniach działu technicznego i wiedzą czego klienci wymagają jak również to co im przeszkadza. To wpłynęło znacznie na jakość świadczonych usług. Mój manager był bardzo zadowolony, powiedział iż dawno nie miał tak ambitnego pracownika.

To był pstryczek w nos dla osób, które pracują tam  dłużej ode mnie. Jednak to pokazuje bardzo ważną prawdę, że osoby które się nie rozwijają stoją w miejscu. To przykre, że nie chcą wymyślać innowacyjnych  projektów a decydują się na chodzenie utartymi szlakami, które nie zawsze są skuteczne. 

Sprawdź http://publicdialog.pl ofertę