Kampania z misją – odblaski i długopisy reklamowe

Marketing to bardzo specyficzna branża, można nawet pokusić się o to, iż jedna z najbardziej specyficznych, która ma związek z przedsiębiorczością. Jest to przede wszystkim branża, której efekt działań ciężko jest przewidzieć i aby osiągnąć oczekiwany rezultat trzeba podejmować ich wiele a w wielu przypadkach niemalże stawać na głowie i wymyśleć coś co zatrzęsie rynkiem.

Długopisy reklamowe i inne gadżety promocyjne

długopisy reklamoweNikt się już nie oszukuje, że stosowane chętnie przed kryzysem ekonomicznym metody marketingu są w stanie także teraz przynieść tak duży efekt. Już dawno przestano pokładać nadzieję w gadżetach reklamowych takich jak chociażby kubki reklamowe czy długopisy reklamowe i chociaż nadal przedsiębiorcy korzystają z tych metod promocji to maja one jedynie charakter działań towarzyszących i dopełniających. Także plakaty reklamowe są już coraz rzadziej stosowanym działaniem, jeszcze kilka lat temu slupu ogłoszeniowe były pełne plakatów reklamujących wszelkiego rodzaju produkty czy usługi. Obecnie oklejane są tylko te najbardziej widoczne strony słupów gdyż zleceń jest jak na lekarstwo. Obecnie popularne stały się działania, które poza celem marketingowym maja także cel społeczny – czegoś uczą o czymś informują lub przed czymś przestrzegają. Jednym z nich są odblaski reklamowe – opaski lub breloczki odblaskowe, na których zawsze znajduje się logo przedsiębiorstwa, które za odblaski zapłaciło. Czego by jednak o działaniu tym nie mówić jest ono naprawdę ważne i może sporo wnieść do społeczeństwa.

Można powiedzieć, iż jest to marketing z misją – nie tylko przynosi efekt przedsiębiorcom ale i edukuje oraz dba o bezpieczeństwo dzieci i dorosłych.